Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów do siedziby Śląskiego Ośrodka Adopcyjnego w Katowicach
- Przedmiot zamówienia
- Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów do siedziby Śląskiego Ośrodka Adopcyjnego w Katowicach
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- zapytanie o cenę
- Ogłaszający
- Województwo Śląskie - Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
- Województwo
- ŚLĄSKIE
- Powiat
- Katowice
- Miasto
- Katowice
- Ulica
- ul. Graniczna
- Numer budynku
- 29
- Data publikacji od
- 2020-11-09
- Data publikacji do
- 2021-06-25
- Termin składania ofert
- 2020-11-16 08:00
- Numer ogłoszenia
- ŚOA.AK.3321.Up.5.2020
- Cpv
-
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30231300-0 Monitory ekranowe
30232110-8 Drukarki laserowe
48820000-2 Serwery
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i serwerów do siedziby Śląskiego Ośrodka Adopcyjnego w Katowicach, podzielona na 2 części:
Część I-Dostawa 3 zestawów komputerowych all-in-one, 2 serwerów, 3 drukarek monochromatycznych duplex, 6 monitorów komputerowych, 1 laserowego urządzenia wielofunkcyjnego, 20 pamięci przenośnych, 2 pamięci przenośnych szyfrowanych.
Część II - Dostawa 4 notebooków.
2. Opis wspólny dla I i II Części:
Dostarczane urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, i muszą spełniać parametry minimalne wskazane przez Zamawiającego.
- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu i na własne ryzyko.
- Na urządzenia (zestawy komputerowe all-in-one, drukarki monochromatyczne duplex, notebooki, laserowe urządzenie wielofunkcyjne, pamięci przenośne, pamięci przenośne szyfrowane) Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego.
- Na monitory komputerowe Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego.
- Na serwery Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego.
- Czas na usunięcie usterki wyniesie maximum 14 dni od przyjęcia zgłoszenia.
- Wszelkie koszty związane z naprawą i transportem od i do Zamawiającego oraz koszty związane z ewentualną wymianą sprzętu poniesie Wykonawca.
- Proponowane urządzenia muszą spełniać parametry podane Formularzu cenowym- Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia łącznej wartości zamawianych urządzeń do maksymalnej kwoty nie przekraczającej 30 000 euro netto – po zawarciu stosownego aneksu.