Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Przeprowadzenie zajęć edukacyjno - terapeutycznych z elementami alpakoterapii dla dzieci – uczestników projektu pn. „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”
- Przedmiot zamówienia
- Przeprowadzenie zajęć edukacyjno - terapeutycznych z elementami alpakoterapii dla dzieci – uczestników projektu pn. „W stronę ro
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- zapytanie o cenę
- Ogłaszający
- Województwo Śląskie - Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
- Województwo
- ŚLĄSKIE
- Powiat
- Katowice
- Miasto
- Katowice
- Ulica
- ul. Graniczna
- Numer budynku
- 29
- Data publikacji od
- 2021-09-09
- Data publikacji do
- 2023-01-21
- Termin składania ofert
- 2021-09-22 08:00
- Numer ogłoszenia
- ŚOA.AK.331.1.17.2021.US
- Cpv
-
85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312500-4 Usługi rehabilitacyjne
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja maksymalnie 80 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) zajęć edukacyjno-terapeutycznych z elementami alpakoterapii dla dzieci - uczestników projektu „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.
2. Uczestnikami zajęć będą dzieci zgłoszone do przysposobienia oraz przysposobione w wieku od 2 lat do 16 lat, zamieszkujące na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników wraz z numerami kontaktowymi do rodziców/opiekunów prawnych.
3. Usługa ma być realizowana od dnia podpisania umowy do dnia 12 grudnia 2021 r. lub do wyczerpania limitu godzin. Terminy zajęć dla poszczególnych uczestników będą ustalane indywidualnie pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/opiekunami prawnymi.
4. Celem zajęć edukacyjno-terapeutycznych z elementami alpakoterapii jest wspieranie rozwoju psychofizycznego dzieci poprzez wykorzystanie pozytywnego wpływu jaki daje kontakt ze zwierzęciem, w szczególności w obszarze: poprawy koncentracji, rozwijania małej i dużej motoryki, zwiększenia aktywności i sprawności ruchowej, rozwijania czynności intelektualnych, budowania prawidłowych relacji społecznych oraz obniżania poziomu negatywnych emocji u dzieci.
5. Zajęcia mają być realizowane w formie spotkań indywidualnych lub w małych grupach (do 5 osób). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej 2 alpak, uczestniczących
w realizacji zajęć terapeutyczno – edukacyjnych. Miejsce zapewnione przez Wykonawcę powinno być wyposażone we wszelkie niezbędne sprzęty i akcesoria do prowadzenia zajęć edukacyjno-terapeutycznych oraz gwarantować bezpieczne warunki do prowadzenia zajęć z dziećmi. Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do niedzieli, między godziną 8:00
a 19:00, zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym przez Wykonawcę oraz rodziców/opiekunów prawnych dzieci.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny w związku z wirusem SARS-CoV-2, a także innymi wytycznymi wydanymi przez uprawnione Organy w trakcie epidemii SARS-CoV-2. Na potrzeby realizacji zamówienia przyjmuje się, iż Organizatorem w rozumieniu powyższych przepisów/wytycznych jest Wykonawca.
7. Maksymalna liczba godzin zajęć do zrealizowania wynosi 80 godzin dydaktycznych. Ostateczna liczba godzin dla danego dziecka będzie ustalana indywidualnie, w porozumieniu między terapeutą a rodzicami / opiekunami prawnymi. Wykonawca nie może zgłaszać roszczeń z powodu realizacji mniejszej liczby godzin niż maksymalna pula - tj. 80 godzin dydaktycznych.
8. Do zadań Wykonawcy w szczególności będą należeć:
a) Realizacja zajęć edukacyjno-terapeutycznych z elementami alpakoterapii, przy użyciu pomocy dydaktycznych i innych niezbędnych materiałów zabezpieczonych przez Wykonawcę we własnym zakresie;
b) Kontakt z rodzicami / opiekunami prawnymi. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników, w celu ustalenia terminów spotkań;
c) Przygotowanie ramowego programu zajęć dostosowanych do wieku uczestników i ich potrzeb oraz przekazanie ich Zamawiającemu (po podpisaniu umowy);
d) Zebranie od rodziców/opiekunów prawnych podpisów na listach potwierdzających przeprowadzenie zajęć, wskazujących dzień ich realizacji oraz wymiar czasowy (wzór listy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego);
e) Rozdanie i zebranie wśród rodziców ankiet ewaluacyjnych, przekazanych przez Zamawiającego;
f) Stała współpraca z Zamawiającym, w tym informowanie o ewentualnych problemach.
Uwaga! dzieci poniżej 8 roku życia uczestniczyć będą w zajęciach w towarzystwie rodziców/opiekunów prawnych.
9. Kalkulacja kosztów musi zawierać:
a. Koszt wynagrodzenia dla osób prowadzących zajęcia;
b. Koszt zapewnienia odpowiednio wyposażonego miejsca do realizacji zajęć;
c. Koszt przygotowania zajęć, zapewnienia zwierząt do realizacji zajęć, materiałów oraz pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć;
d. Koszt prowadzenia dokumentacji projektowej i jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego;
e. Wszystkie koszty jakie Wykonawca uzna za konieczne i niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz konieczne do poniesienia w związku ze stosowaniem przepisów prawa krajowego, w związku z wystąpieniem stanu epidemii SARS-COV-2.
Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pod nazwą W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych. Sygnatura projektu: WND-RPSL.09.02.07-24-00F6/19
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej,
- 85121270-6 – Usługi psychiatryczne lub psychologiczne,
- 85312500-4 – Usługi rehabilitacyjne.