Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Przeprowadzenie zajęć edukacyjno- terapeutycznych z elementami dogoterapii dla dzieci - uczestników projektu pn. „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”  
Przedmiot zamówienia
Przeprowadzenie zajęć edukacyjno- terapeutycznych z elementami dogoterapii dla dzieci - uczestników projektu pn. „W stronę rodzi  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę  
Ogłaszający
Województwo Śląskie - Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach  
Województwo
ŚLĄSKIE  
Powiat
Katowice  
Miasto
Katowice  
Ulica
ul. Graniczna  
Numer budynku
29  
Data publikacji od
2021-10-11  
Data publikacji do
2023-01-12  
Termin składania ofert
2021-10-18 08:00  
Numer ogłoszenia
ŚOA.AK.331.1.19.2021.US  
Cpv
85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312500-4 Usługi rehabilitacyjne
 
  1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja maksymalnie 50 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) zajęć edukacyjno-terapeutycznych z elementami dogoterapii dla dzieci - uczestników projektu „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.
  2. Uczestnikami zajęć będą dzieci zgłoszone do przysposobienia, przebywające w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz już przysposobione, zamieszkujące na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz uczestników zajęć z poszczególnych placówek.
  3. Usługa ma być realizowana od dnia podpisania umowy do dnia 12 grudnia 2021 r. lub do wyczerpania limitu godzin. Terminy zajęć dla poszczególnych uczestników będą ustalane indywidualnie pomiędzy Wykonawcą a wyznaczonym przedstawicielem danej placówki.
  4. Zajęcia będą odbywały się w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego lub w siedzibie Śląskiego Ośrodka Adopcyjnego w Katowicach. Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do niedzieli, między godziną 9:00 a 18:00. Pierwsze spotkanie w każdej placówce będzie miało charakter zapoznawczy i pozwoli Wykonawcy na ustalenie potrzeb dzieci, co będzie stanowiło podstawę do opracowania programów zajęć dla poszczególnych grup.
  5. Celem zajęć edukacyjno-terapeutycznych z elementami dogoterapii będzie wspieranie rozwoju dzieci  w szczególności poprzez: naukę koncentracji; rozwijanie czynności intelektualnych, które stosuje się w poznawaniu i rozumieniu siebie i swojego otoczenia; budowanie prawidłowych relacji społecznych oraz wspomaganie obniżania poziomu negatywnych emocji u dzieci; rozwijanie małej i dużej motoryki; rozwijanie zasobu słownictwa oraz zwiększenie aktywności i sprawności ruchowej.
  6. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny w związku z wirusem SARS-CoV-2, a także innymi wytycznymi wydanymi przez uprawnione Organy w trakcie epidemii SARS-CoV-2. Na potrzeby realizacji zamówienia przyjmuje się, iż Organizatorem w rozumieniu powyższych przepisów/wytycznych jest Wykonawca.
  7. Do zadań Wykonawcy w szczególności będą należeć:
  8. Realizacja zajęć edukacyjno-terapeutycznych z elementami dogoterapii przy użyciu pomocy dydaktycznych i innych niezbędnych materiałów zabezpieczonych przez Wykonawcę we własnym zakresie;
  9. Informowanie Zamawiającego o planowanych terminach zajęć z minimum 1 dniowym wyprzedzeniem
  10. Kontakt z placówkami, w których prowadzone będą zajęcia. Zamawiający przekaże Wykonawcy  listę placówek w celu ustalenia terminów spotkań;
  11. Przygotowanie programów zajęć dostosowanych do wieku uczestników i ich potrzeb oraz przekazanie ich Zamawiającemu (po podpisaniu umowy);
  12. Zebranie od osób upoważnionych (dyrektorów/kierowników/opiekunów placówek instytucjonalnej pieczy zastępczej) podpisów na listach potwierdzających przeprowadzenie zajęć w danej placówce, wskazujących dzień ich realizacji oraz wymiar czasowy, a także liczbę uczestników (wzór listy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego);
  13. Rozdanie i zebranie wśród osób wyznaczonych do kontaktu w danej placówce ankiet ewaluacyjnych, przekazanych przez Zamawiającego;
  14. Stała współpraca z Zamawiającym, w tym informowanie o ewentualnych problemach.
  15. Kalkulacja kosztów musi zawierać:
  16. Koszt wynagrodzenia dla osób prowadzących zajęcia;
  17. Koszt dojazdu osób prowadzących zajęcia;
  18. Koszt przygotowania zajęć, zapewnienia zwierząt do realizacji zajęć, materiałów oraz pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć;
  19. Wszystkie koszty jakie Wykonawca uzna za konieczne i niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz konieczne do poniesienia w związku ze stosowaniem przepisów prawa krajowego,  w związku z wystąpieniem stanu epidemii SARS-COV-2.

Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pod nazwą W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych. Sygnatura projektu: WND-RPSL.09.02.07-24-00F6/19

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..