Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Usługa realizacji psychoterapii dla dzieci przebywających w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie miasta Częstochowa i/lub powiatu częstochowskiego w ramach projektu pod nazwą „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.  
Przedmiot zamówienia
Usługa realizacji psychoterapii dla dzieci przebywających w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie miasta Częs  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę  
Ogłaszający
Województwo Śląskie - Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach  
Województwo
ŚLĄSKIE  
Powiat
Katowice  
Miasto
Katowice  
Ulica
ul. Graniczna  
Numer budynku
29  
Data publikacji od
2022-05-05  
Data publikacji do
2024-02-09  
Termin składania ofert
2022-05-13 08:00  
Numer ogłoszenia
ŚOA.AK.331.1.12.2022.US  
Cpv
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
 
  1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja maksymalnie 300 dydaktycznych godzin psychoterapii dla dzieci zgłoszonych do przysposobienia, przebywających w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie miasta Częstochowa i/lub powiatu częstochowskiego.
  2. Przewidywalna liczba godzin dydaktycznych psychoterapii: 300, w tym 200 godzin w 2022 roku oraz 100 godzin w 2023 roku, z opcją przenoszenia godzin dydaktycznych psychoterapii między latami.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na:

-  zwiększeniu do 50% liczby godzin dydaktycznych psychoterapii.

  1. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
  2. Prawo opcji realizowane będzie na następujących zasadach:
    1. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji wykorzystania 300 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) psychoterapii dla dzieci, w okresie obowiązywania umowy;
    2. prawo opcji realizowane będzie na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe w ramach cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w Ofercie, stanowiącej załącznik do umowy;
    3. skorzystanie z prawa opcji wymaga zawarcia aneksu do umowy w formie pisemnej.
  3. Uczestnikami wsparcia będą dzieci zgłoszone do przysposobienia, przebywające
    w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczejna terenie miasta Częstochowa i/lub powiatu częstochowskiego .
  4. Usługa ma być realizowana od dnia podpisania umowy do dnia 10 września 2023 r. lub do wyczerpania limitu godzin dydaktycznych psychoterapii, przy czym spotkania w 2022 roku mogą być realizowane do 11 grudnia.
  5. Spotkania będą się odbywać od poniedziałku do niedzieli, w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a opiekunami dzieci objętych wsparciem. W zależności od potrzeb, preferencji uczestników oraz sytuacji epidemicznej terapia będzie prowadzona w formie stacjonarnej i/lub zdalnej. Zamawiający zapewni salę / gabinet do realizacji terapii  w każdej z placówek objętych wsparciem.
  6. Celem działania będzie udzielenie specjalistycznego wsparcia dzieciom zgłoszonym do przysposobienia  obejmującego ocenę występujących problemów i trudności oraz pomoc dziecku w radzeniu sobie z nimi

Uwaga:realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny w związku z wirusem SARS-CoV-2 a także innymi wytycznymi wydanymi przez uprawnione Organy w trakcie epidemii SARS-CoV-2. Na potrzeby realizacji zamówienia przyjmuje się, iż Organizatorem w rozumieniu powyższych przepisów/wytycznych jest Wykonawca.

  1. Do zadań Wykonawcy będzie należeć w szczególności:
    1. Realizacja psychoterapii w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie miasta Częstochowa i/lub powiatu częstochowskiego,
    2. Zapewnienie platformydo realizacji spotkań odbywających się w formie zdalnej;
    3. Zapewnienie materiałów potrzebnych do realizacji wsparcia (kwestionariuszy, testów, pomocy dydaktycznych, itp.  – jeśli będą one niezbędne);
    4. Ustalanie terminów spotkań z opiekunami dzieci objętych wsparciem i przekazywanie Zamawiającego ich harmonogramu z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem;
    5. Przygotowanie, na podstawie wzorów przekazanych przez Zamawiającego, dokumentacji z realizacji działań w ramach projektu pn. „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”
    6. Realizacja zamówienia zgodnie z zapisami aktualnych Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz zgodnie ze wskazówkami przekazywanymi mu przez Zamawiającego.
    7. Realizacja zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
  2. Kalkulacja kosztów dokonana przez Wykonawcę powinna uwzględniać w szczególności:
    1. Koszt wynagrodzenia minimum 1 terapeuty świadczącego usługi psychoterapeutyczne,
    2. Koszt przygotowania i wydruku materiałów potrzebnych do prowadzenia przedmiotowych usług,
    3. Koszt dojazdu do miejsca prowadzenia usług,
    4. W przypadku terapii w formie zdalnej - zapewnienie do realizacji platformy internetowej dostosowanej do prowadzenia usługi on-line oraz przekazanie uczestnikom hasła/linku umożliwiających zalogowanie się na odpowiedniej platformie internetowej,
    5. Wszelkie koszty jakie Wykonawca uzna za niezbędne i konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz konieczne do poniesienia w związku ze stosowaniem aktualnych przepisów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów, i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, oraz Wytycznych Ministerstwa Rozwoju i GIS.

            Kwota, którą Wykonawca wyszczególni w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) musi stanowić ostateczną wartość i musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pod nazwą W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych. Sygnatura projektu: WND-RPSL.09.02.07-24-0C18/20

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):- 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne.

  1. Termin wykonania zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do dnia 10.09.2023 roku lub do wyczerpania limitu godzin terapii, przy czym w grudniu 2022 roku usługa będzie realizowana do dnia 11 grudnia.

  1. Miejsce realizacji zamówienia:

Gabinety / sale zlokalizowane w placówkach pieczy na terenie województwa śląskiego (Częstochowa, powiat częstochowski) zapewnione przez Zamawiającego. Terapia może być realizowana również w formie zdalnej.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..